söndag 1 juli 2012

Sömnbrist..

Jag har inte sovit ordentligt på 3 nätter nu.. Varför? Jo, pollen!
I veckan slog de ängarna där vi bor och smart som man är knallar man ju ner där på kvällen, hundarna springer omkring så pollen yr omkring och sedan går jag in och lägger mig i sängen med mina pollen täckta hundar.

Nu tror jag att jag har apotektet hela sortiment av pollen medicin så om jag inte lyckas sova inatt vet jag inte vad jag ska göra!

Nu återstår endast 1 vecka innan det blir semester - vad skönt det ska bli! Det har iofs varit lugnt på jobb fronten de senaste två veckorna men det ska bli härligt att ha absolut ingeting inplanerat och få spendera hela dagarna på mina egna pälsklingar!

Idag blev det lite foton!













/ Hella.

9 kommentarer:

  1. Åh vilka finfina bilder!! :)

    Hoppas du snart få en god natts sömn, om inte annat så va det snart dags för semester, det kan ju behövas ;)

    Många kramar från oss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Lorina!

      Ja, inatt lyckades jag faktiskt sova lite men det ska bli väldigt skönt med semester! :)

      Kram!

      Radera
  2. Haha, så Mandie är förpassad till stolarna nu när hon inte får gå på golvet ;) Gick inge bra med svävandet eller ?!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!

      Nä svävandet var på tok för svårt så håller på och klickar in "inte nudda golv" nu! ;)

      Radera
  3. Vad kul att höra! Ja jag skulle jättegärna vilja starta ett eget hunddagis i framtiden och så hittade jag denna utbildningen som reklam i en tidning :) Då kommer jag att söka den sen i höst!

    Vilka fina bilder på vovvarna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)

      Vad roligt! Jag kör ju eget nu, iofs hemifrån men tanken är ju att vi ska flytta till lokal så småningom, är verkligen så himla roligt att driva eget och få förverkliga sin dröm.

      Om du går utbildningen och då ska ner på den praktiska flockhanteringen här i Stockholm får vi ju nästan ta oss ses om söt grabben hänger på, på en liten lekstund för hundarna tänkte jag! :)

      Radera
    2. Ja jag ser verkligen jättemycket fram emot utbildningen, speciellt nu när jag får höra så bra omdöme :)

      Det tycker jag absolut att vi ska göra, han kommer nog bli glad av att få leka med bla en rottis :D finns inte så många rottisar här i Gävle nämligen :/

      Radera
  4. Ååh, hoppas pollenskiten släpper så du får sova ordentligt! *kramas*

    Vilka fina bilder på din fyrbenta vänner!
    Så himla fina :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja usch, det är jobbigt att pollen säsongen måste vara på den tiden på året då man typ vill vara ute dygnet runt! Men inatt fick jag sova lite så jag hoppas det blir bättre nu.

      Tack så jätte mycket! :)
      Kram från oss!

      Radera