lördag 14 april 2012

Aprilväder..

14 april 2012..
Fick mig en mindre chock när jag slog upp ögonen imorse och tittade ut genom fönstret.. SNÖ, snö som satt fast på träden och marken och det bara fortsatte och snöa! Galet ju!

Gick ut med hundarna som inte hade något emot vädret, tvärtom.. det var superkul tydligen! ;)
Kom in och satte på MTV, fick något glädjerus och har nu farit omkring här i lägenheten, dansat med mig själv, hundarna och samtidigt städat. Haha!

Blir en lång skogsprommis idag tänkte jag då privat träningen uteblev pga vädret. Jäklans väder! Håller tummarna tills imorgon istället! :)


/ Hella.

2 kommentarer:

  1. Gud så dåligt Nayer sjunger live... jag gråter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo jag vet men sålänge Pitbull är med så fungerar det mesta! ;)

      Radera