tisdag 17 januari 2012

Hamster ungar födda + Nya hundbilder!

Hamster: En liten trött och tjock hamster har vankat av och ann hela dagen och lurat oss flera gånger att tro att ungarna är på utgång men det var först nu, ganska så sen kväll som det hela satte igång! Så nu ligger det ungar i boet - helt underbart!
Som jag nämnt tidigare ska mamma hamster och hennes ungar få vara ifred mycket nu och man ska inte störa mer än att ge mat osv så jag får återkomma med mer information kring kullen senare när jag sett mer av de små bebisarna! :)

Moviestars kull A´ 50-tal, endast några dagar gamla. Födda januari 2009.
Hund: Här nedan är några nytagna bilder på mina två älsklingar. Dom är så härliga, hundarna mina. Blir alldels kär när jag tittar på dem, finare finns ju förståss inte för mig. Varje dag ser dom till att mina dagar förgylls med skratt, värme, lycka, kärlek och närhet.. vad tusan skulle jag göra utan dem? <3












P.s Mandie har idag fått en supercool reflex väst av daghunden och grannen Cosmo. Den passar henne utmärkt, ska visa er senare. Vi tackar Cosmo med familj så mycket för den fina västen!

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar