fredag 14 oktober 2011

Lugn kväll


Jupp, såhär intressant är jag denna fredags kväll. Efter hundgörat var klart intog jag sängen med nya numret av rottis tidningen och min nya rottis - Gosserottie heter han haha!

Var uppe i centrum idag och hittade Gosserottie i en reakorg, där kunde han ju inte ligga så han fick följa med hem!

Det är en lugn kväll som väntar för imorgon ska vi upp tidigt och tro det eller ej men Rebecca släpar(eller ja, jag går iofs av egen fri vilja men hade aldrig gått ensam) med mig till gymmet imorgon förmiddag för ett pass! Har aldrig gått på gym i hela mitt liv, gillar visserligen att hålla igång och har dansat sedan 5års ålder till äldre tonåren, allt från jazz, showdans, salsa, hiphop/funk men just gym och dessa apparater förstår jag mig inte riktigt på och att gå dit och svettas själv finns inte på kartan men är man fler är det såklart roligt! :)

Efter gympasset blir det till att bege sig ut i skogen med Martie för ett lite längre spår med assistans hjälp av vännen Caroline. Caroline får agera hundpassare och fikavakt medan jag fixar själva för-spårarbetet men roligt ska det bli - hundjobb och människo skitsnack i ett! :D

På söndagen blir det skogen för Mandies del och också då nosarbete! Tänkte att hundarna denna helg ska få varsin hel dag ensamma ute i skogen med mig och diverse aktivering.

God natt på er och trevlig helg!
/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar