söndag 11 september 2011

Dagens inköp

Så är man på bättringsvägen och känner sig något piggare även om kroppen ännu värker efter allt hostande och så flåsar jag som en gammal kärring när jag anstränger mig fysiskt, usch.. hoppas det också ger med sig snart så är man ju nästan en hel människa igen!

Idag blev det iaf en liten tripp upp till centrum för att köpa diverse saker, b.la lite till mig själv - kors i taket, det är inte ofta det händer. Köper mest till djuren! ;)

Till djuren blev det iaf följande: en stor tross(som kanske håller ett tag?), 2st grisöron, 2st gnagben och en stor kattmynta kudde.
Blev även 3st små rosor att sätta i mina gulliga rosa krukor här hemma!

Dagens inköp till djuren!
Fannie älskar den nya leksaken, som ni ser! Även Gunvad fick leka lite med den senare.


/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar