torsdag 9 februari 2012

Innan man ska sova..

Badberget försommaren 2008, utsikt över Edsviken..
Klingsta när det är som vackrast, på sommaren. På det där berget kan man sitta hela dagen och solen lyser sina varma strålar på en tills den går ner. Den här bilden betyder ganska så mycket för mig. Nej den kanske inte är så bra men det är vi, det är jag och det är här. Tänk alla galna, knäppa, roliga, trevliga och helt helt underbara dagar och kvällar vi haft här. :)

Sommar minnen, aja.. snart är sommaren här igen!

Nu ikväll höll jag på och bäddade rent i sängen och hundarna gjorde mig sällskap, blev snett och vint, hel fel alltså men i mitten av mitt försök att byta sängkläder fördes jag in i något glädjerus och jag har mina hundar att tacka för det. Älskade och finaste M&M! Jag hoppas de förstår hur mycket jag älskar dem, hur mycket de betyder för mig och vilken glädje de ger mig varje dag. När jag tittar in i Mandies djupa bruna ögon eller Marties bärnstensfärgade ögon så känner jag en sådan lycka. Dom är helt enkelt bara bäst! Det blev helt enkelt puss och kramkalas! <3

Jag kallar dem: Kärlek.

Har också börjat titta på Sex and the city igen, min absoluta favoritserie och jag tänkte plöja igenom alla avsnitt igen. Jaja, nu ska jag väl ta och diska innan det blir att lägga sig. Här nedan är ett favorit klipp från SATS och såklart en tribute till Carrie och Mr Big. ;)



/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar