lördag 7 maj 2011

Lycklig tjej!

Lugn och skön fredag kväll. Har precis krypit ner i sängen och ska kolla lite tv innan jag somnar. Martie ligger på golvet, drömmer och snarkar. Fannie ligger brevid mig i sängen och Gunvald sover lugnt i soffan. Känner mig så glad och lycklig!

Idag kom min älskade mamma hem med en fin present påse, i påsen låg ett fint underkläds set - en present bara sådär spontant och riktigt uppskattat då jag nog behöver gå ut på en shopping runda snart!

Sen hade min kära pappa fått ett paket i brevlådan, som avsändare stod svenska rottweilerklubben och när min pappa kom hem ropade han på mig och visade sedan upp 2st kepsar, en till honom och en till mig med texten: Svenska brukshundsklubben Rottweiler - helt oväntat men väldigt uppskattat!

Sen pratade jag med min fina vän Caroline i säkert en timme i telefon, vi pratade om allt roligt som hänt i veckan, hade en liten klagostund och bokade in en fika imorgon. I slutet av samtalet kom min härliga granne och jag hann byta några ord med honom också!

Ni är ju för härliga - mina nära och kära, två som fyrbenta. En sådan glädje och energi ni ger mig!

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar