söndag 21 augusti 2011

Tofsfia!

Ge oss frukost!
Söndags morgonen började bra! Alla djuren låg i sängen för lite gos innan vi gav oss ut på promenad - hur mysigt är inte det och man får en massa massa pussar! ;)

Jag tänkte nu dammsuga och skura innan vi ger oss ut på aktiviteter och träning och idag skiner solen också, perfekt!

Imorse tejpade jag Mandies öron som för tillfället har varit lite överallt. Lättare sagt än gjort, efter lite bök tycker jag att jag fick till ett öra bra, de andra kan väl diskuteras men det fungerar så länge iaf, får försöka att få det bättre när gumman är lite trött.

Jag fick ju hålla mig lite för skratt när öronen blivit tejpade men söt som socker är hon och jag tycker allt det ser ut som hon har två tofsar.

"Tofsfian"!
/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar