tisdag 23 augusti 2011

Morgon bus!

Svettig och anfådd!

Jodå, snabbt slängde vi in sakerna när vi kom till jobbet för att gå ut på tomten för att leka.

Hundarna fick turas om att sitta i långlinan medan den andre var lös och lekte med mig. Martie tyckte så klart det var väldigt roligt att leka sådär på morgonkvisten!
Mandie tycker också det är roligt och tar för sig allt mer i leken, kroppsspråket blir annorlunda - mer självsäkert och man ser verkligen att det är en glad hund; detta tycker jag är roligt!

Så vi kampade och hade dragkamp om en tross, Mandie vann och jag vann och så fortsatte leken snabbt efter vinsten, jag sprang runt med trossen över hela tomten och "retades" med Mandie som verkligen fick jobba för att få den.

Nu har polarna Cosmo och Nikki anlänt och det är bus de fyrbenta emellan. Själv har jag satt mig ner med frukost för att hämta andan lite efter morgonens lek!

Ikväll är det valpkurs som gäller i Täby, tillfälle nr 3 - roligt!

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar