tisdag 2 oktober 2012

Tredje löpet och blivande 5åring..

Så var det dags för tredje löpet då, igår satte Mandie igång och bloda. Något trött, hoppas det är allt då hon tidigare inte blivit allt för påverkad av löpet.

Städar efter sig själv gör hon väl sisådär så det är trosorna på som gäller med under natten sliter hon av sig de och imorse när jag kom upp stod Martie som i trans, stackars lilla älskligen. Han som aldrig brytt sig om löp doft, men vad tusan ska man göra när det är överallt i ens egna hem? Söta hjärtat!

Martie fyller för övrigt 5år imorgon, tänk vad tiden går fort! Blir väl lite bilder från valp till vuxen hund imorgon, dagen till ära! ;)

/ Hella.

4 kommentarer:

  1. Jo det skulle vara roligt att lära hundarna något praktiskt som kan ha användning för hemma :)
    Tyvärr sover mina hjärnceller ännu så det står still på ideér här :(
    Jobbigt med löp och Grattis Martie på 5 års dagen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Martie hälsar och tackar! :)

      Men vad sägs om att öppna/stänga en skåplucka då? Martie kan det redan men då tänkte jag köra med endast Mandie denna gång.

      Radera
  2. Grattis Martie! Vad blir det i present?!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Martie tackar så mycket!

      Den hemska matten ska skynda iväg idag och köpa present, blir nog en reflexväst då hans gamla börjar bli så utsliten. Min mamma har dock lagt två paket på köksbordet som Martie är väldigt intresserad utav så jag gissar på något ätbart! ;)

      Radera