tisdag 8 november 2011

Dagens skratt

Sitter fortfarande och små ler för mig själv.. kom in med hundarna från kvällspromenaden för ett tag sedan.

Vi hade precis kommit ut på vår väg för att börja promenaden, jag ser att vi kommer få möte av en tjej om ca 20meter. Så där knallar vi på i vår takt och den mötande tjejen kommer närmare.

När tjejen är ett par meter ifrån oss så tittar jag upp mot henne och ler lite, såsom man naturligt gör.. hundarna går på helt oberört men så hörs ett ljud från Mandie:
Pr... Pru.. Pruu.. Prutt!

Samtidigt går jag och ler mot denna tjej som med all säkerhet tror det är jag som släpper mig helt ogenerat på gatan(hon såg inte ut som en "hundmänniska" och hade kanske inte i tankarna att även hundar släpper sig;)) och dessutom går runt och ler! Kan tilläggas att jag hade hundarna tätt intill mig på vardera sida vilket säkert gjorde att ljudet kom från oss alla, inte bara Mandie.

När vi väl passerat tjejen skrattade jag faktiskt lite för mig själv och sa något i stil med: Går du runt och pruttar älskling? Till Mandie.

Haha ja, nog ger de oss massor med skratt våra älskade fyrfotade vänner!

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar