söndag 31 mars 2013

Mer bostad!

Hoppas ni alla haft en fin påsk helg och får en lika fin annandag påsk imorgon! Jag har haft en skön långhelg där jag inte gjort något speciellt faktiskt, bara njutit av dagarna med mina pälsklingar i det fina vädret.

Nu sitter jag ner myst i soffan och spelar bingo, så håll tummarna för mig haha! ;)
Här kommer lite bilder från vår nya lya!

Nedan: Vår hall! Dörrarna leder till toalett och klädkammaren. På hundarnas krokar hänger ett litet smycke med deras namn på om jag mot all förmodan skulle glömma bort vems koppel/halsband som är vems. ;)



Nedan: Vardagsrum! Liten tv-hörna till vänster när man kommer in med min älskade 50-tals vägg som jag hoppas kommer utökas! Till höger är det vitrinskåp som idag också fungerar som en bokhylla samt katternas populära klösträd. I den hörnan ska jag också ha ett skrivbord så småningom. Lilla balkongen ligger där också och som ni kan se trivs Sven väldigt bra där ute! Balkongen ska såklart nätas in så snart som möjligt så katterna kan få vara där ute även utan mina korpögon på dem. Utsikt mot golfbanan där hundarna springer runt varje dag och där bakom kullen, vackra edsviken!








Nedan: Köket! Mina gula köksluckor med de nu svarta handtagen. Ni får ursäkta mitt stökiga kök! Wall decon lyste upp på de annars vita och neutrala väggarna. En trött liten tjej ligger gärna i köket när matte är där, man vet ju aldrig om något trillar ner liksom.. ;)




Nedan: Sovrum! Vid huvudväggen ska jag ha en fond vägg i trä imitation, tror det blir riktigt snyggt och gör det extra mysigt! :)



/ Hella.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint ni har fått det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! :)
      Det finns alltid saker man vill göra i ett hem typ men känner mig faktiskt nöjd med det som vi gjort hittills. Lite återstår och sen får man se helt enkelt :)

      Radera