torsdag 19 januari 2012

En vanlig torsdag..

Små rosa underverk, 1dag gamla.
Jag är ganska så säker på att Higgywhip har 8st små bebbar i sitt bo och alla verkar de må bra och är "välskapta". Jag har bara fått mig ett par snabba tittar ner i boet i samband med att jag gett Higgywhip mat, hon skyndar sig då upp och äter, går ett varv i buren och sträcker på sig för att sedan återvända till sina små för att fortsätta dia dem. Duktiga lilla mamman!
Idag när jag var inne i hamster rummet och fyllde på mat och tog mig en titt på bebbarna såg jag något sött, de har ju fortfarande utåt stående navel och en liten sötnos började snutta på sin syster/brors navel i brist på mamma sin. Hihi.


Mandies väst hon fått av Cosmo m. familj. Så nu är vi ute och ser till att gatorna är trygga om kvällarna. ;)
Nu står det hundträning på schemat, lite "tränings dagbok" och uppdateringar kring träningen kommer imorgon.

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar