måndag 3 oktober 2011

GRATTIS MARTIE!

GRATTIS ÄLSKADE MARTIE, 4ÅR IDAG!

Martie 5veckor.
Det är inte riktigt klokt vad snabbt tiden går, tänk att det snart var 4år sedan jag hämtade hem min lilla dunboll som idag är en fullvuxen, mogen hund! Det har varit en underbar resa från valp till unghund och tillslut vuxen hund under dessa 4år och jag ser fram emot de kommande åren med min grabb.

Jag kan aldrig säga det nog, för mig finns det ingen bättre hane - det hade inte kunnat bli bättre än såhär med en beardis grabb och tusan vad jag älskar och trivs med min kille!
Dagen till ära blir det lite presenter i form av leksaker och gnagben och nog ska det hinnas med lite extra bus, lek och aktivering som faller herren i smaken.

Dagens: långprommis på morgonen med hundarna, lek med Mandie innan jobbet, släpp av hundar mitt på dagen för lek samt promenad, spårarbete med Mandie på eftermiddagen, Martie får hänga med på kurstillfälle 3 ikväll på grundkursen jag håller i(Mandie har varit med vid de tidigare tillfällerna), långprommis med hundarna på kvällen med lite mental aktivering.

Idag vaknade jag upp på strålande humör, ni vet när man är sådär på lite extra bra humör när man öppnar ögonen. Ibland vet man inte riktigt varför men just idag vet jag precis varför jag inte kunde sluta le på morgonen. Tack DU för att du alltid finns där för mig! ;)

Jupp, lyssnat på denna x antal gånger denna morgon. Gillar den skrapt!

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar