söndag 20 mars 2011

På kennelbesök

Har ni haft en bra helg? Jag har haft en mysig och lugn helg med vänner, fyrbenta och familjen!

Idag var vi iväg och hälsade på rottweiler kenneln Go Solid strax utanför Södertälje. Det var ett trevligt besök hemma hos Lena och Tony som driver uppfödningen. Underbar miljö, fina hundar och en massa "hundsnack"! Detta fina kort fick jag med mig hem, hunden på bilden är deras Cornelia som nu väntar smått, jag håller tummar och tår för att Cornelia får må bra under resten av hennes dräktighet och att det blir ett gäng friska och välskapta små rottisar!

Nu är det en trött matte som ligger i sängen med datorn, alldels inträngd så jag knappt kan skriva. Under eftermiddagen och kvällen har det blivit aktivering, träning och pälsvård för Martie och nu ligger det två kelsugna kissar på vadera sida om mig i sängen, de trycker sig tätt emot och tycker matte ska stoppa undan datorn och pussa lite på dom istället! Så jag får nog uppfylla deras önskan nu tror jag!

/ Hella.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar