onsdag 29 februari 2012

Utställning i april!

En sådan mysig vecka vi har! Fint väder med strålande sol och endast ett litet antal daghundar, vi vandrar ut i lugnan ro på våra promenader och hinner med "lite utöver det vanliga" som längre promenader och aktivering.

Lilla Mandie är nu anmäld till en officiell utställning den 28 april i Västerås, spännande ska det bli om inte jag svimmar vill säga, lite "läskigt" är det där med utställning tycker jag ännu som bara ställt ut en gång innan. Men roligt ska det bli! :)

Idag passade jag på att fota min två sötbollar lite, visst börjar Martie bli hårig? Dags för ett besök till salongen om någon månad tror jag. Har ni sett att min lilla fröken har blivit bredare över såväl hjässa som kropp? Hon är ju ganska så slimmad och kommer nog alltid vara så i kroppsbyggnaden men hon "musklar" på sig allt mer och är inte lika valpaktig i kroppen längre. Undrar hur denna lilla dam tänkt se ut när hon är klar så att säga. Söta så man smälter är de bägge två, är inte alls partisk och tycker mina hundar är så otroligt fina! ;)







Just nu sitter jag i soffan och kollar lite tv med lilla hamsterungen Samara sovandes i magfickan på collagetröjan, hon är en himla lugn och go liten individ! Hundarna ligger utslagna på golvet och alldels snart ska vi ha lite kvällsträning innan kvällspromenaden!

/ Hella.

4 kommentarer:

  1. Jättesöta hundar och fina bilder! :D
    Svar: Tack så mycket! va kul att du gillade filmen om Dina!
    Ja hästar är verkligen härliga djur, och det verkar Dina tycka också ;)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)
      Vad roligt att Dina också trivs i hästarnas sällskap!

      Ha det så bra!

      Radera
  2. Fina Mandie! Stor hon blivit! Ser grövre ut på bilderna än Leia. Vet du när sista anmälningsdagen till utställningen var? Vi ska nog tror jag. Som det ser ut ni i alla fall;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Johanna! :)
      Ja, dom är ju inte så små längre. Inte klokt att de snart blir ett år!

      Sista anmälningsdagen är den 3e april. Vore roligt om ni också kommer. Får vi väl se då om Mandie är grövre än Leia eller om det bara är bilderna som luras hehe.

      Ha det så bra!

      Radera