lördag 4 februari 2012

Lite hundbilder

Jag har haft en helt underbar vecka med alla hundarna, egna som daghundar! Igår var mina hundar helt slut när de kom hem kan jag säga, Mandie stupa i säng efter lek med Flingan hela dagen nästan och Martie hade fullt upp att hålla koll på små tjejerna så även för honom tog det inte många sekunder innan han somna när vi väl kom innan för dörren. Här nedan är lite hundbilder från gårdagen. Passade även på att fota de små hamsterungarna under deras första vistelse/motionsrunda utanför buren, har ännu inte hunnit redigera de bilderna men hoppas på att få upp de i bloggen tills kvällen. Nu ska vi alldels snart bege oss ut på en långprommis i kylan! :)









/ Hella.

4 kommentarer:

  1. Det var en himla massa hundar, förstår om ni behöver byta boende ;-)
    //Nina & Jackie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast jag har ju "bara" två egna men på jobbet finns det en hel drös. :)
      Men det ska bli väldigt skönt med större lägenhet till de två egna vild djuren! Hoppas allting är bra med er! :)

      Radera
  2. Finaste tjejerna!! Mysflickor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mandie och Flingan - mina chill pills, full rulle utan koppel men en fröjd att gå med under promenaderna. Då mår mitt hjärta bra <3

      Radera